Monday 18 April 2011

Kawan Baik Sampai Mati ( Rodziyanti Ridzuan )

dalam hidup aku nie...aku ade sorang kawan baik...aku start rapat ngan die mase tingkatan 1 walaupun aku dah kenal die dari kecik.. die nie memang cantik..haha..ramai orang minat kat die n ramai jugak yang dengki kat die..name kawan baik aku nie Rodziyanti Ridzuan tapi aku panggil die Yan ataupun Entie... umah die betol2 kat belakang umah aku. kirenye dapur umah die ngan dapur umah aku lagi 1 meter je nak berciom...hahaha
die nie sekepala dengan aku sebab tu aku boleh ngam sangat dengan die nie.. walaupun aku tak pernah same sekolah ngan die tapi kitorang hari2 lepak same2..rempit2 naik moto..setiap kali aku nak gi jalan2, aku ajak la die temankan...camtu gak ngan die..lau nak gi mane2..aku la yang die cari..hahha
kitorang nie da macam kembar siam..hahaha..setiap kali lepak,kitorang akan g tepi sungai tempoyang naik moto EX5 Silver aku tak pun gi lepak kat kawasan parking tepi masjid..haha..baik tak kitorang??
skarang..kitorang da duduk jauh2..die kat lipis n aku kat kedah.. tapi setiap kali aku balik, tempat yang wajib kitorang g setiap ari ialah pusat karaoke.hahahaha..kami kan artis
sekarang pun yanti nie da couple ngan kawan sekelas aku mase sekolah menengah dulu...name mamat 2 muhamad syafiq bin rosli..tapi kitowang biase panggil die wong je..hensem la gak..sesuai ngan yanti yang cun tu........ <3

cun kan kawan baik aku...


 yang kat bawah  nie plak gambar die ngan pakwe die ( wong syafiq  )




comel kan diorang...so sweet.. <3




No comments:

Post a Comment